نقاط ضعفمان را بر طرف کردیم/ از هواداران ممنونم

سرمربی گیتی پسند گفت: برای ما مهم است که هر ساله دو یا سه بازیکن در رده امید به فوتبال ایران معرفی کنیم.

حمید بیغم پس از پیروزی پر گل تیمش در مقابل آذرخش، اظهار کرد:دو تشکر بزرگ باید بکنم، یکی از بازیکنان تیم که بسیار جنگیدند و تلاش کردند و توانستند به آذرخش ۱۰ گل بزدند و دومین تشکر از تماشاگرانی که من اصلا تصورش را نمی کردم بعد از داستان سال گذشته  و نتیجه دو بازی قبل به ورزشگاه بیایند با این حال استقبال خوبی شده بود و بسیار تیم گیتی پسند را تشویق کردند.
وی ادامه داد: دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و تیم داوری نیز در این بازی خوب ظاهر شد.
سرمربی گیتی پسند افزود: ما امروز خواستیم که امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و موفق شدیم نتایج بازی های گذشته را جبران کنیم.
بیغم ادامه داد: من معتقدم ما در بازی های گذشته خوب بازی کردیم مخصوصا در  بازی با حفاری تلاش کردیم ولی امروز توانستیم نقاط ضعف تیم را با تلاش بازیکنان برطرف کنیم و به سه امتیاز این بازی برسیم.
وی ادامه داد: برای ما مهم است ک هر ساله دو یا سه بازیکن در رده امید به فوتبال ایران معرفی کنیم و امکان دارد که بی تجربه بودن این بازیکنان دچار دردسر شود.
وی اعلام کرد : هدف اصلی تیم گیتی پسند در پایان لیگ حضور در جمع چهار تیم صدر نشین است.
وی افزود: در شش بازی اول نتایج تیم ها غیرقابل پیش بینی است و بعد از بازی ششم جدول لیگ خودش را پیدا می‌کند و ما سعی داریم در بازی های آینده نتیجه خوبی برای مردم ورزش دوست اصفهان کسب کنیم.

کد خبر 382686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.