بانوان وزنه بردار امیدوار به کسب سکو در المپیک ۲۰۲۴

نائب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: موقعیت بسیار حساسی داریم، همه باید با احتیاط قدم برداریم و مسئولین را ترغیب به کمک به این رشته کنیم؛ هدف ما کسب سکو در المپیک ۲۰۲۴ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور از ۲۴ تا ۲۹ تیرماه در اصفهان درحال برگزاری است. عصر امروز (سه شنبه) افتتاحیه این مسابقات بود، نائب رییس فدراسیون وزنه برداری در این برنامه اظهار کرد: در مجموع ۱۸۳ نفر در مسابقات امسال شرکت کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته که ۱۰۳ ورزشکار حضور داشتند تقریبا دو برابر شده است.

بهار بهرامی ادامه داد: راه درازی در پیش داریم، در این راه همه باید در کنار هم کار کنیم تا به هدف خود که کسب سکو در المپیک ۲۰۲۴ است برسیم. در این مسابقات سعی داریم که انتخابی تیم ملی را نیز داشته باشیم و بهترین افراد به اردوهای ملی دعوت شوند. موقعیت بسیار بسیار حساسی داریم، همه باید با احتیاط قدم برداریم و مسئولین را ترغیب به کمک به این رشته کنیم.

عدالت در ورزش حکم فرما خواهد شد

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این افتتاحیه گفت: رشته وزنه برداری از سال ۱۳۱۸ در کشور وجود دارد و بیش از ده ها سال طول کشیده تا در این رشته به اینجا رسیدیم. بانوان عزیز ما نیز مجوز حضور در رویدادهای مهم این رشته را اخذ کردند.

نسرین شاکری فر تاکید کرد: نگاه جنسیتی نسبت به رشته های ورزشی آرام آرام از بین می رود و عدالت در ورزش حکمفرما می شود و بانوان نیز از امکانات بهره مند می شوند.

تلاش شبانه روزی برای برگزاری مسابقات

همچنین رییس هیئت وزنه برداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: این سالن که به عنوان خانه کشتی اصفهان نامگذاری شده حاصل تلاش و زحمت اعضا هیئت وزنه برداری است. حدود یک ماه است که اعضا هیئت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا محیط مناسبی برای مسابقات آماده شود.

حمیدرضا فدوی افزود: دو سال از عمر وزنه برداری بانوان در کشور می گذرد امسال شاهد حضور حدود ۳۰۰ نفر ورزشکار و شرکت کننده از سراسر کشور در اصفهان هستیم.

کد خبر 382677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.