اختصاص تسهیلات به سرمایه‌گذاران حمل و نقل شهری

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: طبق تفاهمنامه همکاری صندوق کارآفرینی امید و معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران توسعه حمل و نقل شهری اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از صندوق کارآفرینی امید، اصغر نورالله‌زاده، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در مقابل سپرده‌گذاری ۵٠۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای توسعه حمل و نقل پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: این بزرگترین قرارداد صندوق برای کمک به سرمایه‌گذاران است و هدف ما از امضای این تفاهمنامه رونق تولید داخل و حمایت از خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی است تا چرخ کارخانه‌ها به حرکت درآید.

نورالله‌زاده، افزود: انعقاد این تفاهمنامه اثر بسیار زیادی بر کل زنجیره ارزش حمل و نقل و اشتغال‌زایی این زنجیره دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نوسازی، بهسازی و جایگزینی ناوگان اتوبوسرانی، مینی‌بوس‌رانی و تاکسیرانی، جایگزینی موتورسیکلت‌های انژکتوری و برقی، جایگزینی و توسعه انواع خودروهای پاک در ناوگان حمل و نقل همگانی، خرید دوچرخه و ترویج دوچرخه‌سواری، نصب تجهیزات کاهنده آلایندگی بر روی ناوگان حمل و نقل همگانی، تامین تجهیزات پایش و کنترل آلودگی هوا را از جمله مواردی خواند که در قالب این تفاهمنامه مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرند.

نورالله‌زاده اظهار امیدواری کرد: همکاری دو مجموعه صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران منجر به افزایش رضایت مردم و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در این حوزه شود.

کد خبر 382654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.