اجرای پروژه‌های عمرانی نشانه سرزندگی شهر است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت شهرداری قابل تقدیر است البته رسانه ها باید تلاش کنند که خدمات شهرداری برای شهروندان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صپیش از ظهر امروز (سه شنبه) در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه های شهرداری اصفهان و حلقه چهارم ترافیکی اظهار کرد: متأسفانه یکی از مشکلات موجود ضعف اطلاع رسانی اجرای پروژه‌های شهری به شهروندان است، در حالی که پروژه‌ها پویا و سرزنده روز به روز درحال پیشرفت است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی رکن اساسی برای شهر است، اظهار کرد: رسانه ها باید نسبت به انعکاس خدمات شهرداری تلاش بیشتری داشته باشند تا اصفهان هرروز بهتر از دیروز نمایان شود.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه های سرزندگی در شهر اجرای پروژه های بزرگ و قابل توجه در شهر است و از این رو می توانیم اصفهان را شهری سرزنده ببینیم.

نصر اصفهانی در مورد بازدید از پروژه ها اظهار کرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان پیشرفت خوبی داشته است و قرار است تا پایان سال فاز اول آن به بهره برداری برسد. هدف از بازدیدها این است که هم خدا قوتی به مسئولان عملیاتی پروژه ها بگوییم و هم اعضای شورا از نزدیک با روند اجرای پروژه ها آشنا شوند.

کد خبر 382651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.