هماهنگی و هارمونی بین طرح‌ و اجرای پروژه‌های شهر مشهود است

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: هماهنگی و هارمونی بین طرح‌ و اجرای پروژه‎‌های در دست اجرا مشهود است و پیشرفت پروژه‌ها براساس برنامه‌ریزی‌ و استاندارد محقق شده است.

سید احمدحسینی‌نیا صبح امروز_سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸_در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و خبرنگاران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری اصفهان، اظهار کرد: امروز همه شهروندان شاهد فعالیت کارگران در کارگاه‌های عمرانی جای جای شهر هستند.

وی افزود: در بازدیدی که امروز انجام شد، هماهنگی و هارمونی بین طرح‌ها و اجرای پروژه‌ها مشهود بود و پیشرفت پروژهها براساس استاندارد و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محقق شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از پیشی گرفتن عملیات اجرای تعدادی پروژه‌های عمرانی شهر از نمودار زمان‌بندی، تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی ابر پروژه‌های عمرانی شهر درحال اجراست که باید قدردان شهردار اصفهان باشیم که با درایت خود در این شرایط سخت، مباحث را به خوبی مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با همدلی و همراهی مباحث مربوط به شهر را دنبال و شهرداری اصفهان را همراهی می کنند، اظهار کرد: نتیجه این همراهی این است که در اجرای پروژه‌های عمرانی عملکرد خوبی را شاهد هستیم.

حسینی‌نیاوی گفت: شهروندان اصفهانی همیشه قدردان زحمات مدیریت شهری بوده‌اند و همین اهتمام، به تیم مدیریت شهری در حوزه طراحی و اجرا انرژی می‌دهد که بتوانند به صورت شبانه روزی مباحث شهر را آن هم در این شرایط بحران اقتصادی دنبال کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شهروندانی که با همراهی خود با مدیریت شهری، باعث آبادانی روزافزون شهر می‌شوند، قدردانی کرد و افزود: به طور حتم مسائل و مشکلات ترافیکی شرق و جنوب اصفهان با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا از جمله تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف جهان و بلوار فرزانگان مرتفع خواهد شد و بهره‌برداری از آنها علاوه بر اینکه مدت زمان سفر را کوتاه می‌کند، گره گشای ترافیک خواهد بود.

کد خبر 382623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.