استانداری، رابط بانک مرکزی و فعالان اقتصادی اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: استانداری همواره پیگیر رفع مشکلات اقتصادی اصفهان و رابط میان بانک مرکزی و فعالان اقتصادی اصفهان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز سه شنبه -۲۵ تیرماه- در مراسم نشست عبدالناصر همتی با فعالان اقتصادی استان اصفهان، اظهار کرد: هر کدام از صنایع اصفهان دغدغه های خاص خود را دارند. باید به مسائل همه فعالان اقتصادی و صنعتی اصفهان توجه و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم نتایج سفر رییس بانک مرکزی موجب رونق تولید و کسب و کار در اصفهان شود و نتایج اجرایی و عملی سفر وی را شاهد باشیم، گفت: همه دستگاه‌های اقتصادی اصفهان دغدغه رفع موانع تولید و بهبود شاخص‌های اقتصادی را دارند. باید از ظرفیت ها و زیرساخت های اقتصادی اصفهان در این راستا استفاده شود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد ما وابسته به مسائل سیاسی است، اظهار کرد: قابل توجه است که انهدام پهپاد آمریکایی منجر به تغییر قیمت دلار نشد.

اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومان باعث برخی مشکلات اقتصادی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومان باعث ایجاد برخی مشکلات اقتصادی می‌شود، گفت: چند نرخی بودن ارز باعث بروز مشکل می‌شود و پرداخت برخی یارانه‌ها منابع کشور را هدر می‌دهد.

سید حسن قاضی عسگر نیز در این نشست اظهار کرد: فعالیت‌های زیادی برای حل مشکلات اقتصادی استان انجام شده است اما حل برخی مسائل مهم برعهده مسئولان کشوری است. یکی از این مشکلات کلیدی، چند نرخی بودن ارز می‌باشد که از عهده ما خارج است.

کد خبر 382610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.