احداث شش ماهه خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید حجازی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: طبق برنامه ریزی خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی تا شش ماه آینده احداث و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد ریال احداث می‌شود که ۱۸۰ میلیارد ریال برای آزادسازی و ۲۸ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی این خیابان در نظر گرفته شده است.   

وی با اشاره به ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای این خیابان، تصریح کرد: طول این خیابان ۴۵۰ متر، عرض خط بدنه ۳۶ متر، دو باند ۹ متری آسفالت، پیاده رو و فضای سبز برای طرفین خیابان در نظر گرفته شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی می‌تواند با کاهش بار ترافیکی خیابان آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی، تردد خودروها در منطقه ۹ را تسهیل کند.

وی تاکید کرد: علی رغم استنباط اشتباه مبنی بر رکود در پروژه های عمرانی شهر، با تدابیر مدیریت شهری اصفهان، پروژه‌های عمرانی با قوت در حال اجرا است.

مظفر از پیشرفت ۴۷ درصدی احداث پل تقاطع غیر همسطح شهید روح الامین خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری منطقه شش در دست اجراست.

وی ادامه داد: پل تقاطع غیرهمسطح شهید روح الامین در محل تقاطع ورودی شرقی مرکز همایش‌ها در امتداد خیابان آبشار(ورودی خیابان روح الامین) با هدف تسهیل در خروج بار ترافیکی از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، جلوگیری از ایجاد ترافیک در مسیر منتهی به سمت اصفهان و کاهش خطرات مسیر در حال اجراست.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: در حال حاضر احداث این پروژه که یکی از زیر مجموعه‌ پروژه‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به شمار می‌رود پیشرفت ۴۷ درصدی شامل یک پل با هشت دهانه به طول ۳۲۶ متر، عرض ۹.۲ متر و مساحت در حدود سه هزار متر مربع داشته است.

کد خبر 382586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.