کمیسیون ویژه رفع مشکل ترافیک هسته مرکزی شهر تشکیل شود

رییس شورای شهر مشهد با اشاره به مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر مشهد در ایام پیک مسافر به ویژه شب میلاد حضرت رضا (ع) گفت: باید کمیسیون ویژه رفع مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر تشکیل شود.

به گزارش ایمنا،  محمدرضا حیدری اظهار کرد: ترافیک هسته مرکزی شهر در شب میلاد امام رضا (ع) با موانع و مشکل جدی برای عبور و مرور مردم روبه‌رو بود که باید به سرعت مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: بر این اساس باید به سرعت کمیسیون ویژه‌ا ی در این خصوص تشکیل شود تا برای رفع و کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد راهکاری مناسب در نظر گرفته شود.

حیدری با بیان این که باید در رابطه با موضوعات ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد تقسیم وظایف انجام شود، اظهار کرد: باید وظیفه هر دستگاه در حوزه ترافیک مشخص شود و در صورت قصور به مردم معرفی شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: موضوع مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر مشهد سال‌هاست بلاتکلیف رها شده است و ساماندهی آن نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها ذیربط دارد.

وی به سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و گفت: بیانات تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مورد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ درس‌های بزرگی برای همه ما و در اصول مدیریتی کاری‌مان است.

حیدری افزود: تصمیم امام در زمان قطعنامه ۵۹۸ نشان می‌دهد گاهی استراتژی صلح از ادامه جنگ، تصمیمی شجاعانه‌تر است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد به رونمایی از منشور حقوق شهرنشینی اشاره و اضافه کرد: منشور حقوق شهرنشینی نشان دهنده توجه شورای شهر به موضوع فرهنگ رضوی است.

حیدری ادامه داد: یکی از اقدامات خوب شهرداری مشهد برگزاری اجلاس شهرداران سرکنسول‌ها و برخی سفیران شهرهای کشورهای اسلامی در مشهد بود که زمینه تعامل دو سویه و گفتگو را گشود.

کد خبر 382577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.