نام‌های تکراری ۸۰ معبر تغییر می‌کند

لایحه قرارداد مشارکتی پروژه دلاوران (لواسان) از دستورهای جلسه علنی امروز بود که پس از بررسی تصویب شد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز (دوشنبه) در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد ابتدا لایحه تدوین و ارائه برنامه های شهرداری مشهد در خصوص نام‌های تکراری معابر و خیابان‌های سطح در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب شورای شهر، شهرداری مشهد مکلف شد حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ قانونی این مصوبه، نسبت به ارائه برنامه‌های خود در زمینه نام‌های تکراری معابر مشهد با لحاظ بندهای مندرج در مصوبه تاییدیه‌های لازم را از کمیسیون فرهنگی، شورای شهر مشهد اخذ کند.

تصویب لایحه شناسایی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی

در ادامه این جلسه لایحه شناسایی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد، در راستای اهداف و سیاست‌های شورای شهر و مدیریت شهری و بودجه مصوب سالانه و به‌منظور اجرایی‌نمودن پروژه‌های شهری در حوزه‌های فنی و عمرانی، نسبت به شناسایی و جذب سرمایه‌گذار یا پیمانکار به شرح بندها مندرج درمصوبه اقدام نماید.

تصویب لایحه قرارداد مشارکتی پروژه دلاوران (لواسان)

لایحه قرارداد مشارکتی پروژه دلاوران (لواسان) یکی دیگر از دستورهای جلسه علنی امروز بود که پس از بررسی تصویب و به شهرداری مشهد اجازه داده شد در پروژه دلاوران (لواسان) واقع در بولوار دلاوران را با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینی متعلق به سرمایه‌گذار به مساحت پنج هزار مترمربع و با مساحت کل زیربنای ۳۷ هزار مترمربع بر اساس ضمائم و قرارداد زیر مشارکت کند.

تصویب لایحه اساسنامه سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی

در ادامه شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصلاحیه اساسنامه سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد در دستور کار قرارگرفته و به تصویب شورای شهر مشهد رسید.

تصویب لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد

همچنین در ادامه جلسه علنی امروز لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز در دستور کار قرار گرفته و پس از بحث و بررسی به تصویب شورای شهر مشهد رسید.

گفتنی است در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر، نامه فرمانداری مشهد در خصوص مصوبه شورای شهر درباره دیرکرد جرائم سهم شهرداری از عوارض بلیت اتوبوس‌های برون‌شهری بررسی و بر مصوبه شورا تاکید شد.

کد خبر 382576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.