ترافیک سنگین پل فلزی به علت تصادف

عصر امروز (دوشنبه) ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه در پل فلزی یک دستگاه خودرو پراید به علت توجه نداشتن به جلو با یک خودرو جک تصادف کرد که متاسفانه این حادثه باعث ترافیک سنگین در خیابان مطهری و پل فلزی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز دوشنبه -۲۴ تیر ماه- ساعت ۱۹ در میدان امام حسین (ع)، خیابان طالقانی، طول خیابان باغ گلدسته، خیابان عبدالرزاق، هر دو مسیر خیابان شمس‌آبادی، خیابان صمدیه لباف، خیابان چهارباغ پایین در مسیر شمال به جنوب، خیابان مطهری، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت،  مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، خیابان ادیب از سمت میدان ٢٥ آبان به طرف میدان قدس، طول خیابان جی در هر دو مسیر، خیابان خواجه عمید، طول خیابان بزرگمهر و خیابان هشت بهشت غربی ترافیک سنگین است.

همچنین در طول بلوار ملت، هر دو مسیر خیابان شیخ صدوق، خیابان سعادت‌آباد به سمت میدان آزادی، خیابان چهارباغ بالا، بلوار دانشگاه، طول خیابان حکیم نظامی و خیابان توحید تراکم ترافیکی سنگین مشاهده می‌شود.

تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهدای صفه، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدصیاد شیرازی، بزرگراه خرازی در هر دو مسیر و بزرگراه چمران در مسیر غرب به شرق به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

کد خبر 382569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.