به امید روزی که قلب هایمان سرشار از خیرخواهی شود

شبی که ماه کامل شد جزو فیلم های سخت در تولید است و به لطف شما مردم عزیز توانسته تا به امروز با استقبال فوق العاده ای روبرو شود به امید روزی که قلب هایمان سرشار از عشق و خیرخواهی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آناهیتا همتی ،بازیگر سینما و تلویزیون ،در اینستاگرام خود از یک کنسرت موسیقی مخصوص بانوان گفته است:

خانم های عزیز

امیدوارم که بتونین برای چهارم و پنجم مرداد ماه برنامه ریزی کنید که بتونین از کنسرت زیبای گروه پلاریس لذت ببرید . بیایید و ببینید که زنان سرزمینمون چگونه با پشتکار و سخت کوشی به کار موسیقی می پردازند و کنسرتی با بالاترین کیفیت برگزار می‌کنند.

الناز شاکردوست با انتشار بخشی از پشت صحنه فیلم شبی که ماه کامل شد در اینستاگرامش آورده است :

بخشی از پشت صحنه شبی که ماه کامل شد ، در کشور بنگلادش . در دمای ۶۰ درجه و شرجی ۸۰ درصد .

این فیلم که بخش زیادی از فیلمبرداری آن در استان سیستان و بلوچستان ، بخش دیگر در کشور بنگلادش ، پاکستان و تهران انجام شده ، جزو فیلم های سخت در تولید است و به لطف شما مردم عزیز توانسته تا به امروز با استقبال فوق العاده ای روبرو شود . به امید روزی که قلب هایمان سرشار از عشق و خیرخواهی شود.

پندار اکبری که یکی از نقش های اصلی سریال گاندو را برعهده داشت ، با قرار دادن عکسی از خود در اینستاگرامش نوشته است :

بدون عشق موسیقی وجود ندارد ، بدون موسیقی رویایی در کار نخواهد بود و بدون رویا افسانه ای در کار نیست و بدون افسانه ها از شجاعت خبری نیست و بدون شجاعت هیچکس قادر نیست بار غم را به دوش بکشد . اگر زندگی شما موسیقی بود کدام موسیقی و ترانه می توانست داستان زندگی شما باشد؟

افسانه پاکرو نیز با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود این گونه آورده است :

چشمانم را که می بندم ، آسوده می خوابم. چرا که هیچ دینی ، هیچ بدهی ، به هیچ کسی در این دنیا ندارم تا جایی که توانستم ، دانسته، دلی را نشکسته ام. بی وفایی ، بدعهدی ،نکردم . پای حرفی که زدم ایستادم و همیشه هم با آرامش زندگی کردم . بدا به حال کسی که چشمانش را که می بندد آسوده نمی خوابد ، یا بدتر به حال کسی که به آسوده خوابیدن عادت کرده و خودش هم نمی داند.

کد خبر 382549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.