رضایت استراماچونی از بازیکنان استقلال

سرمربی آبی پوشان از نحوه تمرینات تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان رضایت کامل دارد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران که دوشنبه هفته گذشته جهت برپایی یک اردوی ۱۰ روزه عازم ترکیه شده است، همچنان در این کشور به سر می برد و تمریناتش را به طور کامل انجام می دهد.

با اینکه استقلال با تمامی نفراتش به ترکیه نرفته و قرار است تا قبل از شروع لیگ چند بازیکن دیگر به جمع آبی پوشان اضافه شوند، اما سایر بازیکنان از روز اول شروع تمرینات به طور جدی کار خودشان را زیر نظر کادر فنی جدید پیگیری می کنند.

بازیکنان استقلال که تجربه تلخ سال گذشته را در ذهن خود دارند و می دانند که اگر با آمادگی کامل خود را آماده شروع لیگ نکنند، همان اتفاقاتی که سال گذشته برای آنها رخ داد، دوباره به وجود خواهد آمد، تمرینات را به طور جدی دنبال می کنند تا بتوانند شروعی پرقدرت در لیگ نوزدهم داشته باشند.

استراماچونی که از زمان ورودش به استقلال نظم و انضباط را در تیم حاکم کرده است، از نحوه تمرینات بازیکنان رضایت کامل دارد زیرا آنها آنچه را که او خواسته است در تمریناتشان انجام داده و تلاش می کنند تا آمادگی بیشتری داشته باشند زیرا می دانند که برای استراماچونی نام ها فرقی ندارد و او از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که در اوج آمادگی باشند.

آبی پوشان قرار است یک بازی تدارکاتی دیگر را هم برگزار کنند تا استراماچونی به آنچه که در پی آن است دست پیدا کند. به طور حتم اگر چند بازیکن دیگر به جمع آبی پوشان اضافه شوند، استراماچونی با خیالی آسوده تر به شروع لیگ فکر می کند زیرا می داند نفراتش با تمام وجود تمرین کرده و آماده شروع لیگ هستند.

در فصل گذشته یکی از دلایلی که باعث شد استقلال امتیازات زیادی را از دست بدهد، تمرینات ضعیف پیش فصل این تیم بود که باعث شد استقلال امتیازات زیادی را از دست داده و زمانی در پی جبران آن باشد که سایر حریفان امتیازات کافی را کسب و از استقلال عبور کرده و آبی پوشان نتوانستند پس از گذشت ۵ سال یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کنند.

منبع: مهر

کد خبر 382544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.