اعطای تسهیلات رفاهی به بیش از ۲ هزار دانشجوی کاشانی

کاشان_معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: تا پایان سال تحصیلی گذشته دو هزار و ۹۲۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان وام صندوق رفاه دانشجویی دریافت کردند که از این تعداد یک‌هزار و ۱۸۰ نفر دانشجویان پسر و سایرین دختر بودند.

حمیدرضا گیلاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با تأکید بر ضرورت حمایت از صندوق‌های رفاه دانشجویی، اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب به دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت آموزشی و تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال تحصیلی گذشته دو هزار و ۹۲۳ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان وام صندوق رفاه دانشجویی دریافت کردند، عنوان کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۱۸۰ نفر دانشجویان پسر و سایرین دختر بودند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کاشان اضافه کرد: به دو هزار و پنج نفر از دانشجویان این دانشگاه وام تحصیلی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال پرداخت شده است.

گیلاسی با اشاره به پرداخت تسهیلات این دانشگاه به دانشجویان غیربومی که ساکن خوابگاه نیستند، تصریح کرد: ۱۸۷ نفر از این دانشجویان وام مسکن به مبلغ یک میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال دریافت کردند.

وی ادامه داد: سال تحصیلی گذشته ۳۸ نفر از دانشجویان وام ودیعه مسکن به ارزش سه میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال دریافت کردند و همه دانشجویان این دانشگاه در برابر حوادث بیمه شدند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه وام ضروری شامل تسهیلاتی است که همه ساله دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دانشجویان واجد شرایط اعطا می‌کند، یادآور شد: تا پایان سال تحصیلی گذشته ۲۲۹ دانشجو موفق به دریافت وام ضروری به ارزش یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال شدند.

کد خبر 382538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.