اپلیکیشن هم‌پیمایی در اصفهان رونمایی می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از رونمایی از اپلیکیشن هم پیمایی در اصفهان خبر داد.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص رونمایی از اپلیکیشن هم‌پیمایی در اصفهان اظهار کرد: این اپلیکیشن در دنیا به نام "کارپولینگ" رایج است و ما هم از این فناوری اقتباس کردیم و روز چهارشنبه هفته جاری در اصفهان رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح در اصفهان این است که افراد با یک اپلیکیشن ساده بتوانند همسفران خود را پیدا کنند، افزود: استفاده از این اپلیکیشن این امکان را می‌دهد که در هر خودرو با حداکثر ظرفیت مسافر جابه‌جایی انجام شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شروع به کار این آپ همزمان با رونمایی آن خواهد بود و در شروع کار چند نفر به طور نمادین با دانلود آن استفاده از آن را امتحان می‌کنند و پس از آن برای استفاده مردم آماده خواهد بود.

وی در خصوص جمعیت هدف این طرح گفت: این اپلیکیشن در گام نخست دو جامعه هدف دارد که این دو گروه از جامعه هدف اول بین شهر اصفهان و مبارکه و دیگری بین اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان خواهد بود.

خسروی با تاکید بر اینکه این اپلیکیشن می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های سفر شود، اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف این طرح کاستن از میزان خودروهای تک سرنشین در این دو مسیر خواهد بود و کاهش سطح خودروهای تک سرنشین بستگی به استقبال مردم دارد.

وی با اشاره به امکان استفاده آسان از این اپلیکیشن گفت: این نرم‌افزار مانند هر اپلیکیشن دیگری به راحتی روی گوشی‌های موبایل قابل نصب و استفاده است که کسانی که در این دو مسیر تردد می‌کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 382526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.