برترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک جایزه می گیرد

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برای دومین سال متوالی در بخش جلوه‌گاه امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان جایزه خود را به برترین فیلم از نگاه شهر دوستدار کودک اعطا می کند.

سید احمد حسینی‌نیا، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریورماه ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیرخم) برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: شاخص‌های انتخاب فیلم مشتمل بر محیط زیست مطلوب برای کودکان ، ایمنی و امنیت، نشاط و شادی، دسترسی به خدمات و امکانات رفاهی، کیفیت زندگی شهری، مشارکت و حق ابراز عقیده کودکان و نظایر آن است.

وی خاطرنشان کرد: در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تیم داوری مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک شامل چند متخصص منتخب از بزرگسالان و چند نوجوان از شهر اصفهان است که در بخش بلند سینمایی به داوری فیلم‌ها پرداخته و در نهایت به بهترین فیلم از نگاه تخصصی شهر دوستدار کودک جایزه خود را اهداء می‌کند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: هدف مرکز بین المللی شهر دوستدار کودک از مشارکت در جشنواره ترغیب و حساس‌کردن فیلم‌سازان به مسائل شهری و مدیریت شهری مرتبط با کودکان است تا رسانه نیز بتواند نقش مهمی در تحقق شهر دوستدار کودک در ایران داشته باشد.

کد خبر 382512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.