شورای تامین مجوز صادر کند، ورود بانوان به ورزشگاه آزاد می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان شاهین شهر، گفت: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه شاهین‌شهر باید از سمت مسئولین ارشد شهرستان تعین تکلیف شود. مسئولین بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و اگر به این نتیجه رسیدند که حضور بانوان در ورزشگاه بلامانع است، به ما ابلاغ خواهد شد.

حمیدرضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تأکید بر اینکه مجوزی برای حضور بانوان در سالن تختی شاهین‌شهر صادر نشده بود، اظهار کرد: طبق آئین‌نامه وزارت ورزش ورود بانوان به مجموعه ورزشی ممنوع است، مگر اینکه شورای تأمین شهرستان تشخیص دهد که ورود بانوان در مسابقات فوتسال می‌تواند آزاد باشد. بنا به درخواست باشگاه نامه‌ای برای دریافت مجوز حضور بانوان به مراجع زی ربط ارسال کردیم؛ قرار شد بررسی‌های لازم در این رابطه صورت پذیرد و جواب برای ما ارسال شود؛ این اتفاق نیافتاد و مجوزی صادر نشد.

وی ضمن انتقاد از باشگاه هایپرشهر که بدون دریافت مجوز اقدام به فروش بلیت دیدار اهورا بری بانوان کرده بود، خاطرنشان کرد: بلیت‌فروشی به بانوان انجام شد و بانوان به سالن وارد شدند. با توجه به اینکه ورود بانوان خلاف قوانین و مقررات مربوطه بود؛ اجازه دادیم و در وقفه بین دونیمه بانوان را از سالن خارج کردیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر بابیان اینکه صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه در حیطه اختیارات اداره ورزش و جوانان شهرستان نیست؛ گفت: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه شاهین‌شهر باید از سمت مسئولین ارشد شهرستان تعین تکلیف شود. مسئولین مطمئناً بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و اگر به این نتیجه رسیدند که حضور بانوان در ورزشگاه بلامانع استبه ما ابلاغ خواهد شد؛ تا زمانی که در این رابطه به ما ابلاغی داده نشود، اجازه چنین کاری را نداریم.

وی با اشاره به اینکه با سرمربی هایپرشهر در رابطه با خروج بانوان از ورزشگاه حرفی نزده است، گفت: من با نماینده فدراسیون در مورد خروج بانوان از ورزشگاه صحبت کردم و ناظر نیز با نماینده هیئت فوتبال مشورت کرد و قرار شد که پس از پایان نیمه اول بانوان را از سالن خارج کنند. مجوز حضور بانوان در سالن باید توسط فرمانداری صادر شود و تا زمانی که مجوز نباشد، حضور بانوان غیرقانونی است. مسئولین شهرستان شاهین‌شهر تاکنون هیچ‌گونه مجوزی در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها صادر نکرده‌اند.

کد خبر 382501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.