باران و گرد و خاک در غرب و شرق اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: طی امروز در نیمه غربی و جنوبی استان بارش پراکنده و در نیمه شرقی وقوع گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

رضا کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: براین اساس آسمان طی این مدت در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مرکزی غبار صبحگاهی در پیش بینی می شود.

وی افزود: طی امروز وزش باد و وقوع گرد و خاک در نیمه شرقی و بارش پارس پراکنده و رعد و برق در نیمه غربی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

 وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 382496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.