اجرای طرح "داشبورد مدیریتی" در شهرداری اصفهان

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: طرح داشبورد مدیریتی به منظور یکپارچه‌سازی اطلاعات شهرداری اصفهان در پنج حوزه درآمد، مالی، املاک، مدیریت پروژه و منابع انسانی از دو ماه قبل به صورت پایلوت در شهرداری اصفهان راه اندازی شده است.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طرح داشبورد مدیریتی، اطلاعات بخش‌های مختلف شهرداری تجمیع می‌شود و با رویکرد تصمیم‌سازی در اختیار مدیران شهر قرار می‌گیرد، در این راستا با استفاده از اطلاعات کلیدی، مدیران شهری می‌توانند تصمیمات اساسی برای شهر بگیرند.

وی افزود: شورای شهر در قدم اول شهرداری را مکلف کرد تا اطلاعات را در پنج حوزه درآمد، مالی، املاک، مدیریت پروژه و منابع انسانی جمع آوری کند.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره به فرآیند اجرای این طرح گفت: برای اجرای این طرح بین حوزه برنامه‌ریزی و حوزه‌های متولی موضوع، تعاریف اقلام اطلاعاتی، یکسان سازی و سپس بر اساس آن، اطلاعات جمع آوری و در سامانه سیما (سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات) بارگذاری شد.

وی ادامه داد: این طرح با محوریت حوزه برنامه‌ریزی و با همکاری سازمان فاوا، کارشناسان شورا و سایر حوزه‌های متولی در شهرداری اجرایی شده است.

فردانی با بیان اینکه با راه‌اندازی داشبور مدیریتی، کمبودها و مازاد نیرو و اعتبار در سطوح مدیریتی در شهرداری رصد می‌شود، ادامه داد:  با راه‌اندازی داشبورد مدیریتی به صورت آنلاین شرایط نیروی کار، طرح‌ها و اعتبارات هر منطقه و سازمان را رصد کرده و مطابق ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام می‌شود.

کد خبر 382491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.