روسیه فاتح لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

تیم ملی روسیه، توانست با غلبه بر آمریکا، قهرمان لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال روسیه بامداد امروز در فینال رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹، تیم ملی آمریکا را شکست داد و قهرمان این مسابقات لقب گرفت.

روس ها در ست اول با حساب ۲۵ بر ۲۳ پیروز میدان شدند اما در ست دوم، ۲۵ بر ۲۰ در برابر تیم میزبان شکست خوردند. سپس روسیه در دو ست بعدی، با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر قهرمان شدن در این رقابت ها انتقام دو دیدار قبلی این دو تیم که با پیروزی آمریکایی ها همراه بود را هم بگیرد.

همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها، لهستان توانست با نتیجه سه بر صفر برزیل را شکست دهد و به مقام سومی این مسابقات دست یابد. پس از این تیم ایران در رده پنجم قرار گرفت و فرانسه ششم شد. همچنین آلمان، پرتغال و چین نیز با قرار گرفتن در سه رده انتهایی ضعیف ترین تیم های این دوره از مسابقات بودند.

همچنین متیو اندرسن از آمریکا، ارزشمندترین بازیکن این مسابقات، میکا کریستنسن آمریکایی نیز بهترین پاسور و بارتوش بدنورز از لهستان و دیمیتری وولکوف و ایگور کلیوکا از روسیه نیز بهترین مهاجمان این مسابقات شناخته شدند. اریک شوجی آمریکایی نیز بهترین لیبرو لیگ ملت های ۲۰۱۹ شد.

کد خبر 382481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.