ستارگان و آذرخش مشکل‌گشای تیم‌های فوتسال اصفهان

کار تیم های فوتسال استان اصفهان در هفته های نخست گره خورده است و هر دو تیم اصفهانی نیاز به برد در هفته سوم دارند تا تغییری اساسی جدول رده بندی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با انجام هفت بازی هم‌زمان روز سه‌شنبه _۲۵ تیرماه_ برگزار خواهد شد. گیتی پسند این هفته در سالن پیروزی اصفهان میزبان آذرخش بندرعباس و هایپرشهر در سالن گلعباسی ورامین میهمان ستارگان خواهد بود.

آیا آذرخش گره‌گشا خواهد بود؟

شاگردان حمید بیغم در این دوره از رقابت‌ها شروع خوبی نداشتند و بعد از تساوی سه بر سه در شهرآورد فوتسالی اصفهان مقابل ملی حفاری متوقف شدند. گیتی پسندی‌ها هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ملی حفاری اهواز شد و اولین شکست گیتی پسند با حمید بیغم در اهواز رقم خورد.

آذرخش روزهای خوشی را می‌گذراند و پس از شکست ارژن و شاهین کرمانشاه این هفته باید به مصاف تیم تادندان‌مسلح گیتی پسندی برود که برای جبران دو هفته گذشته پا به میدان خواهد گذاشت.

گیتی پسند با یک امتیاز و به‌واسطه گل زده کمتر نسبت به اهورا بهبهان در رده ۱۱ جدول رده‌بندی و آذرخش با شش امتیاز و به‌واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به رقبا در رده چهارم قرار دارند.

ستارگانِ غیرقابل‌پیش‌بینی

هایپرشهر دیگر تیم اصفهانی پس از تساوی در شهرآورد، مقابل اهورا بهبهان متوقف شد. تساوی شاگردان سعید رستمی در مقابل اهورا بهبهان نشان داد مدیران ورزشی شاهین‌شهر برای برگزاری این سطح رقابت‌ها تجربه کافی را ندارند.

ستارگان ورامین در نخستین دیدارش موفق شد فرش آرای مشهد را با نتیجه شش بر سه شکست دهد تا نشان دهد تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست ولی در هفته دوم مقابل مس سونگون مدعی با نتیجه سنگین ۷ بر صفر شکست خورد تا شاگردان داور زنی نشان دهند حرکتشان تابع یک نمودار سینوسی است.

هایپرشهر به‌عنوان تنها تیم دو امتیازی جدول در حالی در رده نهم جدول جای دارد که ستارگان ورامین به‌واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به مقاومت البرز و شهروند ساری در رده هشتم قرار دارند.

کد خبر 382467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.