۲۰۱ مورد کودک‌آزاری در بوشهر/وجود ۳۰ مدرسه تخریبی در تنگستان

در بسته خبری امروز از بهره‌برداری از بزرگترین سیستم جبرانساز توان راکتیو یکپارچه کشور تا ورود پیکر پاک ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس به کشور و آغاز پرداخت خسارت کشاورزان سیل‌زده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بهره‌برداری از بزرگترین سیستم جبرانساز توان راکتیو یکپارچه کشور

هرمزگان: بزرگترین سیستم جبرانساز توان راکتیو یکپارچه کشور با حضور استاندار هرمزگان و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

کشف محموله‌های قاچاق ۳۰۳ میلیاردی در هرمزگان

هرمزگان: عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۰۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

اخذ گواهینامه بین‌المللی IMS توسط بنادر شهید باهنر و حقانی

هرمزگان: حمیدرضا محمدحسینی، ​مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفق شانزدهمین ممیزی بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در این مجموعه بندری و دریایی خبر داد و گفت: این دستاورد مهم، نقطه عطفی در مسیر بهبود خدمات‌رسانی و حضور در صحنه رقابت های ملی و بین‌المللی است.

******************************************************************************************************************************

وجود ۳۰ مدرسه تخریبی و ضعف مبلمان شهری در تنگستان

بوشهر: عبدالحسن رفیعی پور، فرماندار تنگستان، توسعه و ارتقاء بیمارستان اهرم، درمانگاه تامین اجتماعی دلوار، وجود ۳۰ مدرسه تخریبی و ضعف مبلمان شهری در شهرستان تنگستان را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

۲۰۱ مورد کودک آزاری در بوشهر اتفاق افتاده است

بوشهر: علی پولادی ریشهری، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: سال گذشته ۲۰۱ مورد کودک‌آزاری در استان بوشهر اتفاق افتاده است که ۲۱ مورد به شکل آزار جسمی، ۹۱ مورد عاطفی، ۸۷ مورد به صورت غفلت و نادیده انگاری کودک بوده است.

۳۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر: حسین مهری، ​مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر ۳۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۰ طرح بزرگ و متوسط در استان بوشهر پرداخت شده است.

********************************************************************************************************************************

آغاز پرداخت خسارت کشاورزان سیل‌زده

خوزستان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: برای پرداخت خسارت کشاورزان به‌صورت بلاعوض ۹۲۶ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار شد که ۵۰ درصد آن تخصیص داده شد و از روز شنبه_۲۲تیرماه_ پرداخت بلاعوض خسارت کشاورزان سیل‌زده استان خوزستان آغاز می‌شود.

کاهش ۵۰ درصدی تولید انگور غزاویه در اثر سیل

خوزستان: علی نواصر، دهیار غزاویه بزرگ با اشاره به خسارتی که سیلاب امسال به مزارع انگور وارد کرده است، گفت: سیلاب حدود ۵۰ درصد بر روی عملکرد انگور تاثیر گذاشته است و مکانیزم رشد درختچه‌های انگور خشک شده و یا از بین رفته است.

پیکر پاک ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد

خوزستان: پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور شد.

کد خبر 382461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.