اطلاعات مالی جشنواره بین المللی فیلم کودک منتشر شد

مشاور شهردار اصفهان در امور شفافیت و مبارزه با فساد گفت: اطلاعات مالی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پس از انجام فرایند حسابرسی و بررسی سندها در سامانه شفافیت شهرداری اصفهان بارگذاری شده است.

محمد شریفشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتشار گزارش مالی جشنواره کودک، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اعلام شده توسط شهرداری اصفهان در دوره جدید مدیریت شهری موضوع شفافیت بود که پیرو آن، برخی دستورالعملها و برنامه‌های اجرایی از جمله ایجاد سامانه شفافیت و شهروندمداری شهرداری اصفهان عملیاتی شد.

وی افزود: سامانه شفافیت و شهروند مداری شهرداری اصفهان با این رویکرد که اطلاعات موجود در شهر که مبنای عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری است، در اختیار شهروندان قرار گیرد تا عملکرد خادمان خود را در شهرداری به خوبی ارزیابی کنند، ایجاد شده است.

مشاور شهردار اصفهان در امور شفافیت و مبارزه با فساد با بیان اینکه یکی از برنامههای فرهنگی که از چند سال پیش تاکنون در شهر اصفهان برگزار شده، جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است که بر اساس رویکرد شفافیت باید اطلاعات مالی آن اطلاع رسانی و در اختیار شهروندان قرار می‌گرفت، تصریح کرد: پس از سپری کردن پروسه بررسی اسناد و مدارک، خوشبختانه این اطلاعات ماه گذشته پس از انجام فرایند حسابرسی و بررسی سندها در سامانه شفافیت شهرداری اصفهان بارگذاری شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات مربوط به هزینه هایی انجام شده توسط شهرداری اصفهان در جشنواره بین الملیل فیلم های کودکان و نوجوانان در سامانه شفافیت شهرداری اصفهان بارگذاری شده تا شهروندان در جریان هزینه های جشنواره قرار گیرند.

کد خبر 382433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.