برگزاری رویداد «معنویت برای کودکان» همزمان با جشنواره

دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از برگزاری همزمان جشنواره سی و دوم با رویداد «معنویت برای کودکان» خبر داد.

علیرضا تابش در دیدار با عضو هیات مدیره انجمن علمی عرفان اسلامی اظهار کرد: نسل امروز گرچه دسترسی آسانی به ابزار و فن‌آوری‌های سینمایی دارد اما انتقال مفاهیم والای معرفتی و اخلاقی در کنار نگاه فن‌آورانه در هنر ضروری است.

تابش با اشاره به برگزاری همزمان جشنواره سی و دوم و سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اصفهان، برگزاری رویداد پژوهشی آموزشی «معنویت برای کودکان» را فرصتی ارزشمند برای تبیین دیدگاه‌های اخلاقی و ترویج فضلیت‌های دینی و معنوی با زبان هنر دانست.

وی از استقبال «ستاد برگزاری جشنواره»، «سازمان فرهنگی هنری شهراری اصفهان» و «خانه کودک اصفهان» برای برگزاری این رویداد با مشارکت انجمن عرفان اسلامی، خبر داد.

همچنین فاطمه طباطبایی، عضو هیات مدیره انجمن علمی عرفان اسلامی و مدیر کارگروه «معنویت برای همه»، ضمن تاکید بر رویکرد آموزشی – نمایشی این طرح و بهره‌گیری از قالب‌های داستانی با تمرکز بر تاثیر معنویت، وجوه تربیتی کودکان و نوجوانان را در هنرهای نمایشی با اهمیت دانست و تجارب به دست آمده در این حوزه را با دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در میان گذاشت.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ در دو بخش «ملی» و «بین‌المللی» به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 382428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.