مراودات ایران با دنیا در صنعت ساختمان ۰.۶ درصد است

عضو هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات PVC ایران گفت: تمام مراودات ایران با دنیا در صنعت ساختمان شش دهم درصد است که سهم بسیار کمی بوده و باید تلاش کنیم تا ایران به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا بیژن سحرناز امروز یکشنبه -۲۳تیرماه- درنشست خبری با موضوع راهکارهای بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان اظهار کرد: از مبانی توسعه جامعه، فعالیت رسانه ها است که می تواند شفاف سازی و اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.  

وی با بیان اینکه در اصفهان توانمندی فرا استانی و فرامنطقه ای در بحث صادرات وجود دارد، افزود: تکنولوژی، فناوری و خصوصی سازی همچنین نگاه جهانی دانش فرصت های خوبی را برای صادرات ایجاد می کند و باید مورد توجه قرارگیرد.

عضو هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات PVC ایران تصریح کرد: درصنعت ساختمان همچنان با مشکل نوآوری مواجه هستیم و بی شک اگر اهداف عالی را کوچک بگیریم نمی توانیم موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه سالانه میزان تولید کالاهای نیمه ساخته شده در محصولات پلیمری ایران ۳.۵ میلیون تن است، افزود: این میزان درکشور آلمان ۵.۵ میلیون تن است و البته درکشور ما هر کیلو کالاهای نیمه ساخته شده یک دلار و در آلمان پنج دلار به فروش می رسد؛ درواقع در بازارهای رقابتی سایر کشورها محصولات را با ارزش افزوده بیشتری به فروش می رسانند که دلایل آن باید پایش و بررسی شود.

عضو هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات PVC ایران با تأکید بر اینکه برندینگ به معنای ایجاد تولید ارزش است، تأکید کرد: نمی توان یک شبه در حوزه برندینگ به دستاورد رسید و باید مسیرهای آن یکی یکی سپری شود.

کد خبر 382414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.