ورود صنعت سبز به دکوراسیون داخلی

یک فعال در حوزه تولیدات pvc گفت: پروفیل های پلی استایرن و پی وی سی برای جلوگیری از ورود به محیط زیست به صورت کامل قابل فرآوری مجدد است که این مزیت برخلاف سایر مصنوعات چوبی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی، یک چرخه سالم برای حفظ محیط زیست به شمار می‌رود و یک صنعت سبز را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی هوایی امروز یکشنبه- ۲۳ تیرماه- در نشست خبری راهکارهای بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان اظهارکرد: صنعت دکوراسیون داخلی به جهت ایجاد تغییرات دائمی در محیط که در بعضی از موارد مانند تغییر دکوراسیون داخلی فروشگاه‌ها به صورت سالانه انجام می‌گیرد، نیاز به محصولاتی دارد که پسماند حاصل از تغییر دکوراسیون داخلی قابل فرآوری مجدد باشد تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

هوایی با اشاره به چالش‌های فرا روی صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان، گفت: تولید کننده ایرانی باید به تعهدات خود نسبت به مشتریان خارجی پایبند باشد و محصولی که در ابتدا نشان داده را تحویل مشتریان خود دهد و در نظر داشته باشد محصولی که ارائه می‌دهد در درجه اول مؤید نام و نشان کشور ایران است و در صورتی که درست عمل کند راه صادرات برای سایر تولید کنندگان ایرانی باز می‌شود؛ در غیر این صورت صادرات هرمحصولی به چالش بزرگ برای ادامه صادرات و یا صادرات بیشتر است.

مدیرعامل شرکت پارس فریم و تولیدکننده محصولات دیوارپوس، قرنیز، ابزارآلات و دکوراتیو ساختمان ادامه داد: همچنین در سطح کلان نیاز به ثبات در قوانین صادرات و مرودات بین المللی است تا منجر به حفظ دستاوردهای تولید کنندگان این عرصه باشد.

هوایی تصریح کرد: در صورت حمایت هرچه بیشتر دولت و البته ارتقا سطح گردش مالی صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان چشم‌انداز روشن و درخشانی را می‌توان برای این حرفه ترسیم و پیش بینی کرد.

کد خبر 382399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.