مصوبه قطع اینترنت آذری به زودی!

دویست و چهل و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از تهران پیشنهاد داشتم ولی به ذوب آهن وفادار ماندم "عنوان اصلی این رسانه است که در گفت‌وگو با محمدرضا عباسی وینگر ذوب آهن مطرح شده است. وی شرایط این روزهای ذوب آهن را خوب توصیف کرده و افزود: تمرینات خوبی داریم و علی رغم جدا شدن دو بازیکن اصلی‌مان بازیکنان جوان به خوبی جای آن‌ها را پر کرده‌اند. وی ادامه داد: چند سالی است در ذوب آهن هستم و با وجود پیشنهادات تهرانی که داشتم ترجیح دادم در تیمی که دوستش دارم بازی کنم.

"رضایتنامه‌ام را بدهید" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از آرمین سهرابیان بازیکنی که هفته گذشته سرمربی استقلال آن را کنار گذاشت بیان شده است. سهرابیان از عدم صدور رضایتنامه‌اش توسط باشگاه استقلال خبر داد و اظهار داشت: چند باری برای گرفتن رضایتنامه به باشگاه رفته‌ام اما آقای فتحی خارج از کشور بودند، از چند تیم پیشنهاد دارم و برای اینکه ضرر نکنم باید باشگاه هر چه زودتر رضایتنامه‌ام را بدهد.

"اینترنت سعید آذری با یک مصوبه قطع می‌شود" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و سومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" به نقل از سایت روزنامه نصف جهان است که اشاره به اعتراضات رگباری اینستاگرامی این روزهای سعید آذری در صفحه شخصی‌اش نسبت به عدم حمایت فدراسیون از تنها نماینده آسیایی ایران دارد. حال، برخی از همکاران ورزشی نویس بعد از لغو عضویت آذری از هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و ممنوع المصاحبه کردن این مدیر عامل اکنون به شوخی گفته‌اند حالا با توجه به پست‌های رگباری آذری مصوبه قطع اینترنت او از سوی هیئت مدیره ذوب آهن به زودی صادر می‌شود.

"در انتظار زوج ارسلان" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 382374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.