سیستم ارزیابی عملکرد مدیران در شهرداری نصب شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیستم ارزیابی عملکرد مدیران در شهرداری اصفهان نصب شود تا بتوان نسبت به انتخاب بهتر مدیران اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف مشخص در هر سازمانی ارزیابی و ارزشیابی فعالیت مدیران و کارکنان است که این امر موجب بالندگی و پویایی سازمان می‌شود، اظهار کرد: این امر امید به رشد و تعالی را در مجموعه ایجاد میکند و همگان به این باور خواهند رسید که خدمات و زحمات افراد در سیستم دیده می‌شود و چنانچه سعی و تلاش وافر داشته باشند از مزایای خوبی بهرهمند خواهند شد.

 وی با بیان اینکه ضروری است در شهرداری نسبت به استقرار سیستم ارزیابی علمی برای بررسی عملکرد مدیران اقدام شود، اضافه کرد: این امر می‌تواند در خصوص عزل و تعیین مدیران نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش مراجعه شهروندان به پارک‌های سطح شهر در ایام تابستان باید در این فضاها شرایط لازم برای رفاه حال شهروندان فراهم شود، ادامه داد: در این زمینه باید نسبت به سلامت اغذیه ،تامین نور کافی و کنترل تردد موتورسیکلتها و مقابله با ورود متکدیان هم‌چنین نظافت سرویس‌های بهداشتی توجه شود.

کد خبر 382373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.