مناسب‌سازی معابر شهری برای پیمانکاران و مدیران مناطق شهرداری تکلیف شود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مناسب‌سازی، تامین دسترسی‌ها و ساماندهی معابر باید برای پیمانکاران و مدیران مناطق شهرداری تکلیف شود، گفت: پروژه هایی که در نقاط مختلف شهر در حال بهره‌برداری است باید پیوست توجه به معلولان را داشته باشد.

به گزارش خبرنگارایمنا، کوروش محمدی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه معلولان برای تردد در محور پیاده چهارباغ دچار مشکل هستند، افزود: این در حالی است که در گذشته در این خصوص تذکر داده شده است.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای نابینایان در پیاده راه‌های اصفهان مسیر مشخص نداریم، گفت: این امر با توجه به عملیاتهای عمرانی کلان صورت گرفته مناسب نیست و باید توجه جدی در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی، تامین دسترسیها و ساماندهی معابر باید برای پیمانکاران و مدیران مناطق شهرداری تکلیف شود، افزود: در نقاط مختلف شهر در حال بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که باید پیوست توجه به معلولان را داشته باشد.

محمدی در خصوص رایگان کردن هزینه حمل و نقل معلولان و توان خواهان در شهر اصفهان گفت: این قانون در همه دنیا اجرایی می‌شود و بهتر است که اجرای این طرح در اصفهان نیز مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در چهار منطقه شهرداری اصفهان حوزه‌های اجتماعی فعالیت خوبی دارد، افزود: این حوزهها باید در ۱۱ منطقه دیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 382370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.