کمک مردم شاهین‌شهر و میمه به سیل‌زدگان پلدختر

شاهین‌شهر و میمه_سرپرست‌ فرمانداری شاهین‌شهر و میمه گفت: ساخت و تکمیل ۶۵ واحد مسکونی تکلیفی است که از سوی استانداری اصفهان بر عهده این شهرستان گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری در جلسه ستاد مدیریت بحران و بررسی تعهدهای این شهرستان در ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده پلدختر استان لرستان، اظهار کرد: باید از همه امکانات موجود برای کمک به هموطنان سیل‌زده استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: مردم نوع‌دوست ایران در سخت‌ترین شرایط در کنار هموطنان آسیب‌دیده از بلایای طبیعی بوده و به آنان کمک کرده‌اند، بنابراین معضلات اقتصادی و کمبود اعتبارات نباید مانع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده شود.

سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه اضافه کرد: مردم این شهرستان تاکنون با مسئولیت‌پذیری و نوع‌دوستی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق بحران‌زده ارسال و با اعزام موکب پذیرایی مردمی از سیل‌زدگان حمایت کرده‌اند.

تاجمیری گفت: ساخت و تکمیل ۶۵ واحد مسکونی تکلیفی است که از سوی استانداری اصفهان بر عهده شاهین‌شهر و میمه گذاشته شده است و اجرای آن در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه بازسازی مناطق سیل‌زده را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی، اردوهای جهادی، ظرفیت‌های مردمی، کمک‌های صنایع و مجموعه‌های بزرگ تولیدی، خیران و اصناف و شهرداران انجام شده تا با اعزام نیروی انسانی و ارسال ماشین‌آلات و تجهیزات لجستیکی به هموطنان سیل‌زده کمک شود.

کد خبر 382365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.