فروش ویژه بازارهای کوثر به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر اجرا می شود.

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری به عنوان متولی بازارهای روز کوثر به منظور تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار برنامه های ویژه ای را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه سبد کالای خانوار و مایحتاج عمومی شهروندان در بازارهای روز کوثر با تخفیف ویژه ای ارائه می‌شود، افزود: در ایام مختلف سال و به مناسبت های مختلف طرح‌های فروش ویژه ای در تمام بازارهای روز کوثر در نظر گرفته می‌شود.

مجیری تصریح کرد: در این راستا به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) از تاریخ ۲۲ تا ۲۳ تیرماه امسال علاوه بر تخفیف‌های روزانه، طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح فروش ویژه شامل کالای اساسی و پر مصرف خانواده مانند مرغ گرم و گوشت منجمد است که علاوه بر تخفیفات معمول در بازارها در این ایام به قیمت بسیار ویژه شامل مرغ گرم ۱۱۵۰۰ تومان و گوشت منجمد ۴۸۸۰۰ تومان جهت استفاده و رفاه حال شهروندان عرضه شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان ضمن اشاره به نحوه نظارت‌ها در بازارهای روز کوثر گفت: برای حسن اجرای فعالیت بازارهای روز سازمان علاوه بر حضور مستمر مسئولان مربوطه، بازرسان دامپزشکی و اداره بهداشت نیز بر روند رعایت و اجرای برنامه ها نظارت داشته و در صورت وجود یا مشاهده تخلف براساس آیین نامه انضباطی با متخلفین برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات و شکایت‌های خود را از طریق شماره تلفن های ۳۲۶۸۳۶۰۱ الی ۴ و یا به‌صورت پیامک با شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ به اطلاع سازمان برسانند.

به گزارش ایمنا، امروز 23 تیرماه سالروز ولادت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 382363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.