ساماندهی حمل و نقل بار نیازمند تعامل دستگاه‌های خدمت‌رسان است

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی حوزه جابجایی حمل و نقل بار و کالای درون شهری نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان مرتبط با این حوزه است.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متولی اصلی مدیریت، نظارت و ساماندهی حوزه حمل بار در کلانشهرها سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری است.

وی افزود: این سازمان در راستای شناسایی و ساماندهی ناوگان فعال در حوزه جابه جایی بار از جمله خودروهای سبک، سنگین، جرثقیل، خودروهای حامل فرآورده‌های بتنی و خودروهای حامل بارهای ویژه ترافیکی و خطرناک اقدامات شاخصی را انجام داده است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی و گستردگی جابجایی حوزه حمل و نقل بار به خصوص در کلانشهرها، نبود مدل مشخصی از نحوه عرضه و تقاضای بار جابه جا شده و لزوم مدیریت واحد شهری جهت ایجاد نظم بخشی به ساماندهی و مدیریت این حوزه، نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط با این امر است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰۰ عنوان کالای شناسایی شده در سه سطح خرده، متوسط و عمده در سطح شهر جابه جا می‌شود، گفت: در راستای ساماندهی این حوزه و مطابق اقدامات صورت گرفته این سازمان، نیاز به همکاری سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در راستای وظایف قانونی دارد.

کد خبر 382352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.