استنلی امروز امضا می‌کند/ امیری منصرف شد

مدیر عامل باشگاه فولا مبارکه سپاهان گفت: هواداران باید از ایجاد تنش در فضای مجازی و همراهی با مقاصد معاندان سپاهان خودداری کرده تا آنچه شایسته نام و جایگاه این باشگاه بزرگ است رقم خورده و بازهم شاهد درخشش طلایی پوشان در رقابت‌های پیش رو باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسعود تابش ضمن تأکید برجذب آقای گل لیگ هجدهم در تیم سپاهان، اظهار کرد: با توجه به نظر مثبت امیر قلعه نوعی مبنی برجذب کی‌روس استنلی، مذاکرات متعددی را از مدت‌ها پیش با وی شروع کردیم و نهایتاً پیش‌قرارداد کی‌روس برای ایشان ارسال‌شده و توافق لازم حاصل‌شده است. قرار بر این است استنلی تا روز دوشنبه قراردادش را امضا و به باشگاه ارسال کند، سپس روز پنجشنبه به اردوی تیم در ترکیه ملحق شود.

وی در رابطه با جذب وحید امیری، خاطرنشان کرد: باشگاه مذاکرات مفصلی را با مدیر برنامه‌های امیری داشت و برای جذب وی تلاش کرد، حتی پیشنهادات و شرایطش را هم پذیرفت. درنهایت امیری از تصمیمش منصرف شد و به‌عنوان بازیکن آزاد تصمیم گرفت به تیم دیگری بپیوندد.

تابش ضمن یادآوری این موضوع که تمام اتفاقات نقل‌وانتقالی در سپاهان بانظرسرمربی و کادرتیم انجام می‌پذیرد، ادامه داد: مذاکرات خود را برای جذب گزینه‌های جانشین که مدنظر قلعه نوعی می‌باشند را آغاز کرده‌ایم و پس از توافق نهایی به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان از هواداران خواست در فصل نقل و انتقالات صبور بوده و اجازه دهند کادر فنی سرپرستی تیم فوتبال و ارکان باشگاه در کمال آرامش وبا درایت لازم نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنند. هواداران باید  از ایجاد تنش در فضای مجازی و همراهی با معاندان سپاهان خودداری کرده تا آنچه شایسته نام و جایگاه باشگاه بزرگ سپاهان است رقم خورده و بازهم شاهد درخشش طلایی پوشان در رقابت‌های پیش رو باشیم.

کد خبر 382348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.