روشن: سرانه ورزشی اصفهان نیم مترمربع است

رییس کمیسیون اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهراصفهان گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی اصفهان کمتر از نیم مترمربع است و هدف گذاری در برنامه پنجم توسعه تحقق سرانه ورزشی ۲۱۰ سانتی متر است.

به گزارش خبرنگار، ایمنا فریده روشن عصر امروز در آیین بازگشایی مجموعه ورزشی و استخر نور اظهار کرد: فاصله این سرانه به خصوص در منطقه ۹ که شاهد کمبود امکانات ورزشی هستیم، باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی افزایش شادی و نشاط اجتماعی، برخورداری شهروندان از امکانات ورزشی است، خاطرنشان کرد: بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی نور می‌تواند به افزایش سرزندگی و پویایی شهروندان این منطقه کمک کند.

رییس کمیسیون اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهراصفهان با اشاره به بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی نور گفت: این مجموعه شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن توپی، سالن رزمی با مساحت سه هزارو ۴۰۵ مترمربع است که چهار و نیم میلیارد تومان برای تملک و پنج میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

وی افزود: زیربنای استخرنور یک هزارو ۸۰۰ مترمربع و زیربنای سالن توپی ۸۰۰ مترمربع است؛ همچنین سالن رزمی آن ۱۴۰ مترمربع زیربنا دارد که خوشبختانه با همت شهرداری منطقه ۹ در اختیار شهروندان قرار گرفت.

روشن ادامه داد: درجلسات کمیته نظارتی، شهروندان منطقه ۹ بارها از شهرداری درخواست راه اندازی مجموعه ورزشی و استخر نور را داشتند که خوشبختانه در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) این عیدی بزرگ به شهروندان این منطقه تقدیم شد.

کد خبر 382331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.