نصراصفهانی: غرب اصفهان باید متحول شود

نایب رییس شورای اسلامی شهراصفهان گفت: مردم ما برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند و بهترین دارایی های خود را به نظام و انقلاب تقدیم کردند، از این رو مستحق بهترین خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی، شامگاه ۲۲ تیرماه در  آیین بازگشایی مجموعه ورزشی و استخر نور اظهار کرد: بازگشایی مجموعه ورزشی و استخر نور پس از پنج سال انتظار به نتیجه رسید تا در ایام تابستان بتوان خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کند، از این رو اهتمام مسئولان دربازگشایی این مجموعه ورزش را ارج می نهیم.

وی افزود: لازم می دانم از مدیر و سایر مسئولان منطقه ۹ شهرداری اصفهان که در تلاش هستند تا منطقه غرب را منطقه ای سرزنده همچون سایر مناطق شهری نگه دارند، تشکر کنم. 

نایب رییس شورای اسلامی شهراصفهان با بیان اینکه امروز باید زمینه نشاط و شادابی شهروندان هرچه بیشتر فراهم شود، تصریح کرد: مردم ما برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند و بهترین دارایی های خود را به نظام و انقلاب تقدیم کردند، از این رو مستحق بهترین خدمات هستند و البته منطقه غرب باید هرچه بیشتر مورد توجه قرارگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد درسال ۹۹ همچون سال جاری که اقدامات خوبی درشرق اصفهان اتفاق می افتد باید شاهد تحول چشمگیر درغرب اصفهان باشیم. 

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: سال آینده کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی درچه که بخشی از اتصال رینگ چهارم شهر اصفهان است، به زمین زده خواهد شد و البته باید برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود که تا پایان این دوره مدیریت شهری همچون پروژه های تقاطع غیر همسطح  شهید اردستانی و مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان، درغرب اصفهان نیز چنین پروژه هایی به ثمر نشیند. 

وی افزود: میدان بهار مشکل بزرگ مردم منطقه ۹ به شمار می رود در حالی که این میدان یک سرمایه برای مردم منطقه است و باید با درایت شهرداری اتفاقات خوبی در این بخش رقم بخورد.

کد خبر 382324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.