تحولی عظیم در شاهراه های اصفهان ایجاد می شود/ احداث ایستگاه آتش نشانی در منطقه ۹ اصفهان

شهردار اصفهان گفت: چهارشنبه هفته جاری استفاده از تمام امکانات مجموعه ورزشی و استخرنور برای عموم شهروندان آزاد و رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی عصرامروز در آیین بازگشایی مجموعه ورزشی و استخر نور اظهار کرد: این دومین بار است که برای افتتاح پروژه به این منطقه می آیم؛ سال گذشته پارک جنت و پارک مقابل آن افتتاح و دراختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه خیابان بهشت و زمین هشت هزارمتری آن خریداری، آزادسازی و تغییرکاربری آن در سازمان جهادکشاورزی انجام و امروز شاهد احداث ورزشگاه روباز در این خیابان هستیم، افزود: خیابان بهشت برای رفت وآمد آسان مردم _به ویژه کسانی که قصد استفاده از مجموعه ورزشی نور را دارند_ باید در سال جاری تکمیل شود.

وی با اشاره به میدان بهار تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد این میدان آزادسازی شده و ضرورت دارد سازمان میادین با کمک مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان برای میدان بهارچاره اندیشی کنند.

نوروزی با ابراز امیدواری از اینکه در سال جاری آزادسازی میدان بهار تکمیل و براساس نیازسنجی منطقه ۹شهرداری اصفهان تبدیل به یک فرصت خوب برای مردم شود، گفت: نبود درمانگاه، بیمارستان و دسترسی به پزشکان مهم ترین مشکل مردم منطقه ۹ به شمار می رود که اگر بررسی ها و طراحی لازم صورت گیرد، می توان در میدان بهار  چنین امکاناتی را فراهم کرد.

بازماندگان دفاع مقدس شایسته بهترین خدمات شهری هستند

وی با اشاره به احداث یک پروژه مشارکتی در مجاورت منارجنبان تصریح کرد: سال ها از مشکلات اطراف منارجنبان شنیده ایم و امروز خوشحالم که باتلاش سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان نسبت به جذب سرمایه گذار برای ساخت مجموعه تجاری و فرهنگی، تالار نمایشگاهی و سایر موارد اقدام و مراحل طراحی پروژه سپری شده و در اولین فرصت پس از دریافت مجوزهای فرهنگی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار اصفهان تأکید کرد: انجام این اقدامات حق مردم غرب اصفهان است که نقشی پررنگ در دوران انقلاب و جبهه های جنگ داشتند؛  من بازماندگان دفاع مقدس را می شناسم و قطعاً آن ها استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارند.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز شاهد بازگشایی محلی بودیم که پس از پنج سال مسائل آن حل شد و زمین آن به قیمت پنج میلیارد تومان خریداری و با اعتباری معادل پنج میلیارد تومان نیز بازسازی شد.

نوروزی تصریح کرد: چهارشنبه هفته جاری استفاده از تمام امکانات مجموعه ورزشی و استخرنور برای عموم شهروندان آزاد و رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه رینگ چهارم اظهارکرد: در حال حاضر شاهد تحولی عظیم در شاهراه های اصفهان تحت عنوان «رینگ چهارم» هستیم که از سیتی سنتر به سمت باغ رضوان، دولت آباد و سپس شهرهای خورزوق، خمینی شهر و پس از عبوراز خیابان آتشگاه به درچه و شهرابریشم امتداد می یابد.

رینگ چهارم؛ تحول بزرگ در ترافیک اصفهان

شهردار اصفهان با بیان اینکه رینگ چهارم شهر اصفهان به طول ۷۶ کیلومتر  و عرض ۵۷ متر مربع تحولی بزرگ در بخش ترافیکی شهر اصفهان ایجاد خواهد کرد، افزود: این پروژه ۲۳ تقاطع غیر همسطح دارد که یکی از آن ها از خیابان آتشگاه عبور کرده، منطقه۹ را در می نورد تا راه ها برای عبور شهروندان روان باشد.

وی تصریح کرد: امروز قول می دهم اگر جایی باید آزادسازی انجام شود، مطالعات آن انجام و در بودجه سال آینده ردیف اعتباری لازم برای آن درنظرگرفته شود؛ البته از ساکنان منطقه ۹ که از همسایگان مردم درچه به شمار می روند برای همکاری و جلب مشارکت مردم این شهر جهت انجام آزادسازی مسیرهای رینگ چهارم استمداد می طلبیم.

نوروزی با بیان اینکه در منطقه ۹ شهرداری اصفهان که به منطقه غرب معروف است به زودی ایستگاه آتش نشانی در ناژوان احداث می شود، تصریح کرد: احداث کلکتور آب نیز در ناژوان اجرا خواهد شد تا شاید آن زمان احساس کنیم کمی از وظایف خود نسبت به زنان و مردان این منطقه را ادا کرده ایم.

برگزاری ۴۰۰ برنامه تابستانی در ۱۵ منطقه اصفهان

وی ابراز امیدواری کرد با همت بالای مردم و مدیران شهری شاهد رونق و شکوفایی در منطقه ۹ و دیگر نقاط شهراصفهان باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح شهر اصفهان برای ایام تابستان اجرا می شود، گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه در ۱۵ منطقه و اجرای ۵۸ برنامه ورزشی در شهر اصفهان به معنای توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در تمام سطوح شهر است، همچنین برپا کردن جشن برای افزایش نشاط اجتماعی و شادی بخشی به شهروندان از دیگر اهداف شهرداری اصفهان است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

وی افزود: برای نخستین بار است که دراین دوره مدیریت شهری به صورت مویرگی و محله محوری اقدامات فرهنگی در شهر اصفهان انجام می شود؛ البته این اقدامات باید مستمر باشد چراکه درصدد شادی بخشی و افزایش نشاط اجتماعی در شهر هستیم.

نوروزی تأکید کرد: شهرداری اصفهان تلاش می کند که آب در بستر زاینده رود جاری و تمام نقاط شهر سبز و آباد باشد و جشن ها و  شادی ها برپا باشد، چرا که معتقدیم می توانیم امکاناتی را دراختیار مردم قرارداده و نشاط اجتماعی را افزایش دهیم.

کد خبر 382323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.