نوستالژی بایرن مونیخ / زیکوی قرمز

تب‌وتاب آغاز لیگ برتر این روزها بیشتر از پیش احساس می‌شود. اینستاگرام به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور نقش بسزایی در ایجاد این تنور داغ را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرچه به پایان فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک می‌شویم بیش‌ ازپ یش گرمای این تنور را حس می‌کنیم. از خاطره بازی با پیراهن‌های باشگاه‌های مختلف تا پیام‌های کدگذاری شده نقل و انتقالاتی را دربسته اینستاگرامی امروز خبرگزاری ایمنا می‌خوانیم.

پسرِ زیکو در آستانه قرمز شدن

بازیکنی که تصور می‌شد روزگاری به استعداد بزرگ فوتبال ایران تبدیل شود کار را زیر نظر محمود یاوری آغاز کرد و منصور ابراهیم زاده، کارلوس کی‌روش، امیر قلعه‌نویی، علی دایی، حمید درخشان، برانکو ایوانکوویچ و علیرضا منصوریان دیگر مربیانی بودند که طی 14 سال اخیر در رشد فوتبالی این بازیکن سهیم بودند. بااین‌حال دوران پر نوسان این بازیکن او را از یک استعداد به بازیکنی در سراشیبی و سقوط قرار داده است.

صادقیان این روزها در ترکیه حضور دارد و مذاکرات خود برای حضور در فوتبال این کشور را دنبال می‌کند. بااین‌حال این روزها شایعه شده او در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. او در آخرین پست اینستاگرامی خود ۶ قلب قرمز گذاشته تا شایعه بازگشتش به پرسپولیس بیش‌ازپیش مطرح شود.

نوستالژی با پیراهن بایرن‌مونیخ

علی دایی چهره‌ای نیست که به خاطر چند ماه بیرون ماندن از لیست مربیان، فراموش شود. سراسر دوران فوتبال دایی پر از افتخارات گوناگون است. از حضور در نسل طلایی فوتبال ایران گرفته تا بازی در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، بایرن‌مونیخ و هرتابرلین آلمان و...

علی دایی عکسی قدیمی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. عکسی که در آن، بعد از گلزنی با پیراهن بایرن‌مونیخ خدا را شکر می‌کند. تصویری جذاب از روزهایی که دایی با حضورش در بوندس لیگا به فوتبال ایران اعتبار می‌بخشید.

قهرمانی این بار با پیراهن سرخ
دیپلم کامپیوتر دارد و بانام مستعار محسن رفت‌وبرگشت مشهور می‌باشد، در یک خانواده کاملاً استقلالی به دنیا آمده است؛ اصالتاً اهل ابهر زنجان، متولد قیطریه و بزرگ‌شده نازی‌آباد تهران می‌باشد. خلیلی در دوره هفتم لیگ برتر ایران علاوه بر کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس به‌طور مشترک با هادی اصغری به‌عنوان آقای گلی نیز نائل آمد. محسن خلیلی با انتشار تصویری قدیمی به همراه سید جلال حسینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"خیلی سال قبل‌تر هر دو برای اولین بار باهم قهرمان لیگ شدیم. امسال هم قراره اون خاطره قدیمی و قهرمانی فصل گذشته باز در کنار هم تکرار بشه، سید کاپیتان تیم قهرمانه و همه در کنار هم متحد برای قهرمانی چند باره پرسپولیس تلاش می‌کنیم."

کد خبر 382312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.