صعود شاخص کل بورس به کانال ۲۵۰ هزار واحد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، اولین روز هفته جاری را با افزایش آغاز کرد و توانست پس از مقاوت آخرین روز کاری هفته گذشته بورس، به کانال ۲۵۰ هزار واحدی صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز – شنبه ۲۲ تیرماه- از همان ابتدای معاملات روند صعودی در پیش گرفت و توانست با  ۹۸۲ واحد رشد، از کانال ۲۴۹ هزار واحدی عبور و به کانال ۲۵۰ هزار واحدی صعود کند که رکورد جدیدی برای این روزهای بورس به شمار می‌رود.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران، پنج هزار و چهار میلیون سهم طی ۳۶۰ هزار و ۷۳۲ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۱ میلیون و ۴۵ هزار و ۱۱۲ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر ۹ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۶۹ میلیارد ریال شد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش ۶۹ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۲۷۴ واحدی شاخص قیمت، ۷۸۷ واحدی شاخص صنعت، ۶۸۰ واحدی شاخص بازار اول، دو هزار و ۱۵۶ واحدی شاخص بازار دوم، ۵۱ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۵۷ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

در این میان نمادهای "دفاراح۱"، "وملی۱" و"سیمرغ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "ثشاهدح۱"، "بسویچح۱" و"ثامان۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 382302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.