مخاطبان با نمایش خیابانی ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند

یک کارگردان تئاتر گفت: درام و حرکت اصلی در نمایش های خیابانی باید در خیابان اتفاق بیوفتد و اگر این اتفاق درست انجام شود مخاطبی که در یک خیابان در حال عبور است ارتباط بهتری با آن برقرار می کند.

محمد رادمهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایش خیابانی مردی به نام عارض که به مناسبت دهه کرامت اجرا شد اظهار کرد: این نمایش داستان مردی را روایت می کند که آلزایمر دارد و در طول داستان به پسری که در صحن حرم امام رضا (ع) به کبوتران دانه می دهد بر می خورد.

این کارگردان ادامه داد: حوزه هنری این اثر را حمایت می کند و خانه تئاتر حوزه هنری تئاتر های خیابانی را به خوبی حمایت می کند و تئاتر هایی با موضوعات خاص را برای اجرا پشتیبانی می کند.

وی در خصوص تاثیر نمایش خیابانی بر روی مخاطبان گفت: درام و حرکت اصلی در این نوع نمایش ها باید در خیابان اتفاق بیوفتد و اگر این اتفاق درست انجام شود مخاطبی که در یک خیابان در حال عبور است ارتباط بهتری با آن برقرار می کند و در نمایش های ما به قدری بازیگران نامحسوس اجرا می کنند که در چند مورد مخاطبان با پلیس تماس گرفته اند و این حد همزاد پنداری تاثیر بیشتری در مخاطب می گذارد.

کد خبر 382295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.