معامله انجام شد/ گریزمانِ آبی اناری

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی فصل گذشته اتلتیکو مادرید به تیم فوتبال بارسلونا پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل گذشته بود که تیم فوتبال بارسلونا برای تقویت خط حمله خود دست به کار شد و به همین منظور به سراغ آنتوان مهاجم فرانسوی تیم اتلتیکو مادرید رفت، در حالی که رختکن بارسا هم از این انتقال استقبال کرده بود و خود بازیکن هم مایل به پوشیدن لباس بارسا بود، ناگهان ورق برگشت.

گریزمان با همراهی جراد پیکه بازیکن با تجربه آبی اناری‌ها یک ویدئو ضبط کرد که در آن اعلام کرد با حقوق ۲۰ میلیون یورو برای هر فصل در لوس بلانکوس می‌ماند.

نکته‌ی عجیب اینجا بود که چرا وقتی بارسا همه کارهای انتقال آنتوان را انجام داده بود، یک بازیکن بارسا باید مانع این انتقال شود؛ به هر شکلی که بود گریزمان فصل قبل را در تیم مادریدی ماندگار شد اما بارسلونا که برای دومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا اسیر کامبک شده بود و در جام حذفی اسپانیا هم از خفاش‌های والنسیایی شکست خورده بود، باز هم در نقل و انتقالات امسال به سراغ این مهاجم فرانسوی رفت.

"خوزه ماریا بارتومئو" رئیس بارسا از اوایل سال ۲۰۱۹ با "انریکه سرزو" مکاتباتی را دوباره شروع کرد تا شاید این بار قضیه انتقال این بازیکن چپ پا به نیوکمپ به سرانجام خوبی برسد اما وجود بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی در قراداد و بی میلی به فروش گریزمان توسط اتلتیکو مادرید باعث شد که کاتالان‌ها تا ۱ جولای دست نگه دارند چرا که در این تاریخ مبلغ انتقال از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش پیدا می‌کرد.

بارسا بعد از اینکه یک جولای با بازیکن به توافق رسید و یکی از معاونان اتلتیکو در مصاحبه‌ای غیر منتظره اعلام کرد که گریزمان فصل آینده در بارسا توپ می‌زدند.

این در حالی بود که برخی مدیران اتلتیکو پیوستن ستاره خود به جمع کاتالان‌ها را انکار می‌کردند و خودشان با مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو "ژائو فلیکس" پرتغالی را جذب کرده بودند و این به این معنی بود که تنها با فروش یک بازیکن مهم این مبلغ تامین می‌شود.

روزها یکی پس از دیگری گذشت و بالاخره روز گذشته بارسا مبلغ ۱۲۰ میلیون یورویی را از طریق اداره لالیگا پرداخت کرد و این ستاره پس از کش و قوس‌های فراوان به جمع آبی اناری‌های شهر بارسلون پیوست.

مهاجم فرانسوی به خاطر انتشار فیلم سال گذشته و ماندن در روخی بلانکوس(اتلتیکو مادرید) مورد غضب بارسایی‌ها است، به همین دلیل مراسم معارفه‌اش فردا بدون حضور هواداران انجام خواهد شد.

کد خبر 382292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.