از تمام ظرفیت‌های استان به نفع کودکان استفاده می‌کنیم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌های خوبی در حوزه کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت‌های استان به نفع کودکان استفاده کنیم.

مهدی قربانی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استان اصفهان از نظر نیروی نخبه و ظرفیت انسانی در حوزه نویسندگی و ادبیات از استان‌های سرآمد به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری متولی حوزه کودکان و نوجوانان است به فکر ایجاد یک محفل و پاتوق برای فعالان این حوزه افتادیم که در فضای باز و صمیمانه به برگزاری جلسات فصلی بپردازند و خروجی این جلسات، کارهای مثبتی است که تحت عنوان کارهای فرهنگی به کودکان ارائه می‌دهیم.

قربانی با اشاره به برگزاری نشست هم فکری با فعالان حوزه ادبیات کودک در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان گفت: همزمان با روز گرامی داشت ادبیات کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه ساز نشستی دوستانه میان فعالان حوزه کودکان شد که هدف از برگزاری آن ایجاد همگرایی و هم‌افزایی به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل سیر اثرگذاران حوزه کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی در حوزه کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت‌های استان به نفع کودکان استفاده کنیم.

کد خبر 382265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.