پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات پیاده‌روسازی خیابان جی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی (حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان) تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در سال‌جاری با اجرای ۲۶ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰ تحول و توسعه قابل توجهی اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۹۸ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث مسیر BRT خیابان پروین، لاهور، حمزه در نظر گرفته شده است، افزود: روشنایی پارک‌های سطح منطقه، احداث منبع آب غربی خیابان مصلی، پیاده‌روسازی خیابان صباحی، احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده، اصلاح و ساماندهی نردههای حفاظتی تا میدان قدس، پیاده‌روسازی ضلع شمالی میدان قدس، تکمیل پیاده روسازی خیابان پروین و اصلاح هندسی ورودی باغ تالار کامیار از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات احداث خانه کودک استاد همایی خبر داد و گفت: برای احداث این فرهنگسرا ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.  

شهبازی با تأکید بر اینکه گلوگاه‌های سطح منطقه در راستای طرح‌های آزادسازی، بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: آزادسازی خیابان عسگریه دوم و خیابان شهید رضاییان که به موازات خیابان شیخ طوسی است و به روان‌سازی ترافیک در خیابان شیخ طوسی کمک می‌کند، از دیگر طرح‌های آزادسازی سال جاری منطقه ۱۰ است.

کد خبر 382262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.