منابع مالی بازیکنان خارجی تامین شد

دویست و چهل و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "منابع مالی بازیکنان خارجی تامین شد" عنوان اصلی این رسانه است که پس از صحبت‌های منصوریان با مدیران باشگاه ذوب‌آهن منابع مالی این تیم برای جذب دو بازیکن خارجی مدنظر منصوریان که یکی آفریقایی و دیگری از قاره آمریکاست تامین شد.

"با تیم جدیدمان باید با الاتحاد بازی کنیم "دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگوی منصوریان با پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده است. وی در این باره افزود: امسال تیم جوانی را بسته‌ایم که برخی از آن‌ها سابقه بازی در آسیا را ندارند و این کار ما را سخت می‌کند چرا که از لحاظ روحی هم باید بازیکنان را آماده کنیم. منصوریان ادامه داد: شناخت خوبی از الاتحاد داریم و تمامی بازی‌های داخلی و خارجی این تیم را نگاه کرده‌ایم و می‌دانیم بازی آسانی نخواهیم داشت که البته این برای الاتحاد هم صدق می‌کند.

"درخواست مردمی داریم که به سپاهان نروی" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و دومین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره به حاشیه مراسمی دارد که وحید امیری وینگر تیم ملی در آن حضور داشت و مجری این برنامه از امیری بنا به درخواست برخی حاضرین در آن برنامه به قول خودش درخواست مردمی داشت که به سپاهان نرود!

"بختیار شمالی شد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 382243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.