۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
افقی روشن فراروی شهرک سلامت

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: به زودی خدمات پاراکلینیکی همچون آزمایشگاه و مرکز تصویربرداری نیز به کلینیک‌های این شهرک اضافه می شود که امیدواریم بتوانیم تا مهرماه سال‌جاری خدمات درمانی کاملی را برای مردم فراهم کنیم تا با ورود به این مجموعه بتوانند نیاز درمانی و بهداشتی خود را به صورت کامل تامین کنند.

رضا هیبتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه شهرک سلامت یکی از پروژه‌های موفق مشارکتی شهرداری اصفهان است که به سبب حجم بالای سرمایه‌گذاری و تاثیرات خوبی که در ارتقاء کیفی سطح بهداشت فردی و اجتماعی مردم خواهد داشت، یک پروژه ملی به شمار میرود.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت ۳۰ مرداد ۹۶ توسط وزیر وقت بهداشت و درمان با یک کلینیک افتتاح شد و در حال حاضر به شش کلینیک ارتقاء پیدا کرده است، افزود: تا دو ماه آینده تعداد کلینیک‌های فعال شهرک سلامت ۱۰ مورد افزایش پیدا می‌کند.

مدیر پروژه شهرک سلامت تصریح کرد: به زودی خدمات پاراکلینیکی همچون آزمایشگاه و مرکز تصویربرداری نیز به کلینیکهای این شهرک اضافه می شود که امیدواریم بتوانیم تا مهرماه سالجاری خدمات درمانی کاملی را برای مردم فراهم کنیم تا با ورود به این مجموعه بتوانند نیاز درمانی و بهداشتی خود را به صورت کامل تامین کنند.

وی با بیان اینکه معماری شهرک سلامت مطابق با آخرین استانداردها و یافته‌های معماری و بهداشتی درمانی دنیا مطابقت دارد، ادامه داد: با رعایت پارامترهای اعتباربخش جهانی در تلاش هستیم در طبقه همکف این شهرک مراکز تجاری مرتبط با سلامت و تامین نیازهای قبل، حین و بعد از درمان بیماران را فراهم کنیم و در طبقات دوم تا چهارم که ۳۴ کلینیک تخصصی در فاز یک تعریف شده، کلینیکهای جامع درمانی را راه‌اندازی کنیم.

هیبتی اظهار کرد: در حال حاضر مرکز جامع گوارش، کلینیک‌های دندانپزشکی، کلینیک زنان و نازایی، ناباوری، پوست، مرکز پیشگیری و ارتقاء سلامت در حوزه سرطان سینه در شهرک سلامت راه‌اندازی شده و به زودی مرکز قلب، مرکز جراحی محدود، مرکز چشم و مرکز تصویربرداری که یکی از مراکز به روز دنیا است نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری با شهرداری اصفهان در این پروژه عظیم مشارکتی می‌تواند الگویی موفق برای دیگر سرمایه‌گذاران جهت مشارکت در اجرای سایر پروژه‌های عمرانی شهرداری باشد.

مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه مرحله نخست شهرک سلامت با ۸۴ هزار مترمربع زیربنا و چهار هزار میلیارد ریال هزینه احداث شده که شامل درمانگاه های ارتوپدی، مرکز جامع زنان و مامایی و مراکز جامع تخصصی است، افزود: مقرر شد در مراحل بعدی این شهرک جنرال، بیمارستان سلامت که متشکل از چندین بیمارستان تخصصی است با حدود یک هزار تخت و همچنین هتل چهار ستاره در ۱۲ طبقه با زیربنایی معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مرکز جامع پرتوپزشکی شامل امکانات تشخیصی و درمانی مانند ام. آر. آی، سی تی اسکن، رادیولوژی تمام دیجیتال، پت اسکن احداث شود.

وی ادامه داد: احداث هتل شهرک سلامت در مرحله خاکبرداری و احداث بیمارستان در مرحله دریافت پروانه و سپری کردن تشریفات اداری است.

کد خبر 382239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.