۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
دیواری که به موزه تبدیل شد

دیوار موزه هنر شهر فیلادلفیا به یک گالری هنری تبدیل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موزه هنر فیلادلفیا از مشهورترین و بزرگ‌ترین موزه‌های هنر در آمریکاست که وسعت آن روز به روز در حال افزایش است اما این به معنای محدودیت بازدید از فضای داخلی موزه نیست. دیوار این موزه به یک گالری هنری بیرونی تبدیل شده است و روی آن تعداد ۷۵ اثر هنری نصب شده است.

دیوار موزه هنر فیلادلفیا، که طولی بیش از یک زمین فوتبال دارد، پیش از نصب آثار هنری، چشم‌انداز جذابی نداشت و در خور موزه‌ای با این همه آثار هنری مشهور نبود، اما طراحان با ایجاد دیواری در تخته چوب‌های چندلایه و نصب تابلوهای زیبایی که از داخل موزه آورده بودند، نمای فضای بیرونی را به طور کامل تغییر دادند و به نوعی منطقه‌ای  را که موزه در آن واقع شده بود، زیباسازی کردند.

علاوه براین، با نمایش برخی از آثار هنری داخل موزه بر روی دیوار بیرونی، نه تنها جمعیت بیشتری از مردم به سمت بازدید از موزه جذب ‌شد، بلکه مسئولان با این کار به تعهد خود مبنی بر گشودن موزه به روی عموم مردم عمل کردند. در موزه هنر فیلادلفیا آثار هنری زیادی از هنرمندان مشهور دنیا، نظیر اندی وارهول هنرمند، نویسنده، عکاس و فیلم‌ساز پیشرو آمریکایی و از بنیان‌گذاران هنر پاپ دههٔ ۱۹۵۰ در ایالات متحده، ونسان ون گوگ یا فینسِنت ویلم فان خوخ یک نقاش هلندی، باربارا کروگر، یک هنرمند اهل نیوجرسی و بسیاری از هنرمندان دیگر سراسر دنیا نگهداری می‌شود.

مسئولان موزه هنر فیلادلفیا قصد دارند هر چند وقت یک بار جای آثار هنری نصب شده روی دیوار را با دیگر آثار هنری داخل موزه عوض کنند تا از این طریق بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت موزه جذب کنند. 

کد خبر 382234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.