ممانعت از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک‌های شهر/برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه تابستان

شهردار اصفهان گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه ویژه فصل تابستان در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای عموم شهروندان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸_در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان را طراحی کرده است، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه با برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

وی گفت: در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که ۵۸ عنوان از این برنامه ها مربوط به برنامه‌های ورزشی و تفریحی است.

وی افزود: برای برگزاری برنامه‌های تابستانی به معاون فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید شده تا این برنامه‌ها تمام نقاط شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار را در بر گیرد که خوشبختانه برنامه‌ریزیها به همین شکل انجام شده و امیدواریم تابستان پُر بهرهای را برای تمام کودکان و نوجوانان و جوانان شهر رقم بزنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به معضل ورود موتورسواران به پارک‌های سطح شهر به ویژه حاشیه رودخانه زاینده رود، تصریح کرد: از موتورسواران شهر انتظار می‌رود از ورود به پارک‌ها که محلی برای تامین آرامش، آسایش و رفاه شهروندان است، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته با معاون خدمات شهری و معاون حمل ونقل و ترافیک مذاکراتی انجام و تاکید شد در اولین فرصت برای تامین امنیت و آسایش هر چه بیشتر مردم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک‌های شهر انجام دهند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: شهروندان به ویژه موتورسواران باید همکاری لازم را انجام دهند تا پارک‌ها تبدیل به محلی برای آرامش و تفریح مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان در تمام روزهای سال به ویژه در ایام تابستان شود.

وی با اشاره به دهه کرامت افزود: امروز(شنبه) در شادباش این مناسبت در منطقه ۹ شهرداری اصفهان مجموعه ورزشی که به صورت ویژه بازسازی شده را در اختیار شهروندان این منطقه قرار خواهیم داد همچنین عملیات اجرایی احداث خیابان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی و خیابان شهید احمد حجازی آغاز خواهد شد.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: شهروندان به ویژه جوانان این منطقه از مجموعه ورزشی نور که پس از چندین سال بازسازی و مجهز شده، به خوبی استفاده کنند.

کد خبر 382225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.