بازدهی ۴۰ درصدی بورس از ابتدای سال ۹۸

در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۹ تیرماه ۹۸ ، شاخص کل با ۶۷۸ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۴۹۶۲۲ واحد رسید. شاخص کل در قیاس با ابتدای سال که بر روی عدد ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد بود، رشدی ۴۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سنا، شاخص کل هم وزن با ۱۹۳۷ واحد افزایش طی پنج روز کاری هفته منتهی به ۱۹ تیرماه، با سه درصد رشد روبرو شد و به رقم ۶۱۸۰۹ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۸۰۷ واحد افزایش به رقم ۱۸۵۰۳۱ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۳۹ واحد کاهش عدد ۴۹۱۵۶۷ واحد را برای خود به ثبت رساند. به این ترتیب درصد تغییر شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم  نسبت به هفته قبل ثابت ماند.

در ۵ روز کاری  این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار از ۶۵۱۵۲ میلیارد ریال گذشت که نسبت به هفته قبل ۴۸ درصد افزایش یافت.

همچنین تعداد ۱۷۸۰۸ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۴۲۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴۹  درصد و ۲۲ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۴۹۰ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۱۰۹ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۲۶ درصد و ۲۵ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

کد خبر 382205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.