دشمن به دنبال تغییر باطن انسان ها است

بویین میاندشت- امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: دشمن به دنبال تغییر نام نظام نیست بلکه به دنبال تغییر باطن انسان است چرا که اگر حجاب از بین برود جامعه دچار ناهنجاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام ابراهیم محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت شعائر و تقوای الهی، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به شعار "مرگ برآمریکا" اعتقاد داریم، گفت: دشمن به دنبال تغییر نام نظام نیست بلکه به دنبال تغییر باطن انسان است چرا که اگر حجاب از بین برود جامعه دچار  ناهنجاری خواهد شد.

امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: حجاب نه تنها در تحکیم خانواده نقش مهمی دارد بلکه پوشش و حجاب شرف، اقتدار و عزت به همراه دارد به همین جهت دشمنان اسلام به دنبال بی عفتی زنان جامعه اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به جامعه در هر منصبی امکان انجام آن وجود دارد و این موضوع در سازمانی مانند بهزیستی و تأمین اجتماعی شهرستان مشهود است، تصریح کرد: شورای نگهبان نبض نظام است و باید مانند دوران گذشته قوی و قاطع باشد تا برای کسانی که در خدمت کردن به انقلاب قلبشان می‌تپد مرهم و پشتیبان باشد.

محمدی با اشاره به اینکه در دهه کرامت قرار داریم، گفت: خادمی امام رضا(ع) فقط این نیست که لباس خادمی بپوشیم و در حرم به زائران آن حضرت خدمت کنیم بلکه می‌توانیم در همین شهرستان نیز خادمی کنیم مثلا اگر صاحبان منزل مسکونی قیمت‌های کمتری را برای رهن و اجاره در اختیار مستأجرین قرار دهند قطعأ موجب خردسندی خدا و علی بن الموسی الرضا(ع) خواهد شد.

وی تأکید کرد: به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهید تا مشکلات معیشتی ناشی از تحریم‌ها که دشمنان همواره در صدر اسلام برای مومنین ایجاد می‌کردند برطرف شود.

کد خبر 382187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.