توقیف کشتی نفت کش ایرانی نباید بی پاسخ بماند

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: توقیف کشتی نفت کش ایرانی نباید از سوی مسئولان کشورمان نسبت به انگلیس بی‌پاسخ بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به توقیف نفت کش ایرانی اظهارکرد: این اقدام بدون سند و مدرک و غیرقانونی بوده که انگلیس خائن چنین اقدام ظالمانه را انجام و نیروهای داخل کشتی را زندانی کرده‌است.

وی افزود: توقیف کشتی نفت کش ایرانی نباید از سوی مسئولان کشورمان نسبت به انگلیس بی پاسخ بماند بلکه باید پاسخ کوبنده‌ای به این گستاخی انگلیس که به تبعیت از آمریکا بوده داده شود که جرائت چنین اقداماتی را نسبت به کشور ما نداشته باشد.

امام جمعه تیران‌وکرون با بیان اینکه آمریکا به عنوان ارباب و ابرقدرت نظامی آن‌ها تاکنون جرائت چنین اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران نداشته، تصریح‌کرد: چنین اتفاقی گستاخی و قدرت نمایی انگلیس است و باید پاسخ جدی و کوبنده ای به آن‌ها داده شود.

وی ادامه داد: دوران مدیریت شاهان ایران دیگر گذشته که انگلیس قدرت مدیریت و راهنمایی و هدایت داشته باشد و در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران کشور مقتدر دنیا و در برابر قدرت‌های ظالم و مدعیان قدرت می ایستد و جرائت چنین اقداماتی از آن‌ها گرفته خواهد شد.

رشیدیان با بیان اینکه بعضی از مردم از داخل مدیریت شاهان را بر مدیریت نظام جمهوری اسلامی برتری می دهند، یادآورشد: شاهان ایران همواره گوش به فرمان انگلیس و سران قدرت بوده و استقلال کشور را از بین برده بوده اند ولی در حال حاضر کشورمان اقتدار دارد.

وی اضافه‌کرد: اگرچه در درون کشور فساد اقتصادی و اداری و بیکاری داریم اما نباید عزت و استقلال کشور را نادیده بگیریم که البته باید مسوولان برای رفع مشکلات کشور برنامه ریزی و اقدام جدی داشته و به رشد  اقتصادی کمک کنند.

امام جمعه تیران‌وکرون همچنین به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره‌کردوگفت: این نهاد مظلوم ولی کارآمد برای نظام بوده است و بسیاری از داخل و خارج این نهاد مهم را تخریب و تضعیف می‌کنند که این موضوع به دلیل اقدامات اساسی شورای نگهبان در حراست از نظام بوده است.

وی افزود: اعضای شورای نگهبان نسبت به تایید صلاحیت افراد و همچنین تایید قوانین نقش دارند و نباید به راحتی افراد و قوانین را تایید کنند و به همین خاطر وقت گذاشته و از آبروی خود نیز می‌گذرند که مورد تخریب و حجمه دشمنان و افراد رد صلاحیت شده قرار می‌گیرند.

امام جمعه تیران‌وکرون با اشاره به خطاهای احتمالی شورای نگهبان گفت: این نهاد با توجه به ماموریت خود سعی بر انجام وظیفه صحیح داشته اما بعضا به دلیل اطلاعات نادرست و اینکه آن ها معصوم نیستند دچار خطاهایی شده اند و افرادی شاید رد صالاحیت و یا اشتباها تایید صلاحیت شده‌اند که البته این خطاها کم است.

رشیدیان اضافه‌کرد: تمام تلاش شورای نگهبان برای حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی برای حفظ نظام است و طرفداری خاصی ندارد.

کد خبر 382184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.