۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
اصفهان گرمتر می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تقویت توده هوای گرم تابستانه و افزایش دمای فراتر از نرمال، گفت: از فردا تا پایان هفته دمای هوا در کل استان به ویژه نیمه شرق، شمال و مرکز اصفهان ۳ درجه گرمتر خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: براین اساس آسمان در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به تداوم گرد و غبار محلی در مناطق شرقی و مرکزی افزود: کیفیت هوا طی دو روز آینده نیز همچنان برای گروههای حساس ناسالم است بنابراین سالمندان، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و کودکان از تردد غیرضروری و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تقویت توده هوای گرم تابستانه و افزایش دمای فراتر از نرمال از فردا تا پایان هفته آینده در کل استان، گفت: در مناطق شرق، شمال و مرکزی اصفهان افزایش دما ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود براین اساس تمهیدات در خصوص کنترل مصرف آب و برق ضروری است.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

 وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 382169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.