خواهران منصوریان پرچم داران ووشو

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: پتانسیل ووشو در رده بزرگسالان اصفهان بسیار کم است و خواهران منصوریان پرچم اصفهان را بالا نگه داشته اند.

راضیه طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:در تیم بانوان هنوز اردوها برگزار نشده و دو مرداد ماه مرحله انتخابی است و از سوم مرداد ماه تمرین‌های تیم ملی شروع می‌شود که ما در تیم بزرگسالان بسیار قوی هستیم و رقابت‌ها نیز سنگین است زیرا مسابقات بانوان در هفت وزن صورت می‌گیرد که تنها سه وزن از آن‌ها سهمیه ورود به مسابقات جهانی را دارند.

وی درمورد وضعیت تیم اصفهان ادامه داد: در اصفهان ما سه خواهر منصوریان را داریم که این سه خواهر توانسته‌اند پرچم تیم اصفهان را بالا نگه دارند ولی ما در این چند سال به غیر از این سه خواهر کسی دیگر که این‌گونه برای اصفهان افتخار آفرینی کند را نداشتیم اما در رده‌های پایین‌تر کسانی مانند مائده هاشمی و فاطمه ویسی در تیم ملی جوانان بودند که مقام آسیایی و جهانی دارند که آن‌ها نیز می‌توانند برای آینده اصفهان مفید باشند.

وی افزود: برنامه‌های ما برای آینده ووشو این است که نتایج خوبی در این رشته کسب کنیم و تمام توجه ما به کسب جایگاه خوبی در مسابقات جهانی است.

سرمربی تیم ملی ووشو در رابطه با پتانسیل ووشو در بانوان گفت: در سطح کشور ووشو از پتانسیل بالایی برخوردار است و در اصفهان نیز در رده‌های نوجوانان و جوانان ورزشکاران خوبی داریم اما در رده بزرگسالان دچار مشکل هستیم و ورزشکار خوب نداریم.

طهماسبی ادامه داد: در سطح کشور به دلیل مقام‌های زیاد و خوبی که ووشو کسب کرده به این رشته رسیدگی‌های لازم می‌شود و وزارت ورزش نیز توجه خاصی به ووشو دارد زیرا ووشو جز ۵ رشته مدال آور کشور است ولی هرچه پایین تر بیاییم به دلیل تورم‌ها و شرایط اقتصادی ایران دست هیئت‌ها بسته است و نمی‌تواند هزینه‌های زیادی را انجام دهند.

کد خبر 382115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.